#1 2012-01-10 17:19:43

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Obóz na Bagnach

Przyjęcie do Obozu Bractwa

Opis:
Zadanie to pojawi się w dzienniku po tym, jak w rozmowie z Cor Kalomem poruszysz kwestię przystąpienia do Obozu Bractwa.

Rozwiązanie :
Wymagany Poziom: 5

Aby przyjęto cię do Obozu Bractwa, musisz przekonać do siebie kilku Baalów. Parę przydatnych informacji może udzielić ci nowicjusz Joru w zamian za trzy skręty, które otrzymasz w ramach dziennej racji ziela od Fortuno
Baalowie, którzy mogą się za Tobą wstawić:
- Baal Namib
Aby zyskać jego poparcie, porozmawiaj z Lesterem i każ się gdzieś zaprowadzić; w trakcie drogi wspomnij mu, że chcesz się przyłączyć do Bractwa, a on wyjaśni ci jak możesz przekonać do siebie Baala Namiba; wróć razem z Lesterem do Baala Namiba - zacznie się rozmowa, która sprawi, że Baal odezwie się do ciebie i zyskasz jego poparcie.
- Baal Orun
Aby zyskać jego poparcie musisz: załatwić zastępstwo w pracy dla Ghorima [zadanie Zastęsptwo Ghorima], który pracuje nieopodal Baala Oruna, wtedy Baal zleci ci dostarczenie bagienngo ziela Cor Kalomowi [zadanie Zbiory bagiennego ziela]. Gdy wrócisz po odniesieniu ziela Cor kalomowi do Baala Oruna, otrzymasz od niego zwój z zaklęciem Sen oraz będziesz mieć jego poparcie.
- Baal Cadar

Aby zyskać poparcie Baala Cadara musisz pokazać, że nieobca ci jest Magia Śniącego. Wykorzystaj, więc otrzymane od Baala Oruna zaklęcie i uśpij jednego z uczniów Baala Cadara. To wystarczy.
- Baal Tyon
Wykonaj dla Baala Kagana z Nowego Obozu zadania Pozyskiwanie klientów. Będziesz mieć możliwość wyboru nagrody - wybierz pomoc Baala Kagana w dostaniu się do Obozu Bractwa. Otrzymasz specjalnego skręta dla Baala Tyona. Zanieś mu go i zaoferuj. Efekt murowany .
- Baal Tondral
Zleci ci zadanie Nowi wyznawcy dla Bractwa.

Teraz idź do Cor Kaloma i poinformuj go, że Baalowie maja o tobie dobre zdanie. Cor Kalom przyjmie cię do Obozu Bractwa.

Wytwórnia ziela

Opis:
Zadanie zleci Cor Kalom jak tylko przyłączysz się do Obozu Sekty i poprosisz go o zajęcie. Musisz pozbyć się nielegalnej wytwórni bagiennego ziela.

Rozwiązanie :

Przed pierwsza bramą do Nowego Obozu skręć w lewo, idź w stronę jeziora. Nad brzegiem skręć w prawo i idź wzdłuż brzegu w stronę góry. Dojdziesz do jaskini, w środku jest nielegalna wytwórnia. Porozmawiaj z szefem, Jacko, masz do wybory trzy różne sposoby rozwiązania problemu:
[1] Powiedz Jacko, że przychodzisz rozwiązać problem. Wtedy czeka cię walka ze wszystkimi, którzy są w jaskini.
[2] Powiedz Jacko, że Strażnicy Świątynni są na tropie wytwórni. Wówczas on i jego kumple wyniosą się z jaskini sami.
[3] Spytaj, ile warta jest dla Jacko wiadomość, którą masz dla niego. Wtedy nie dość, że się wszyscy wyniosą z jaskini, to jeszcze Jacko da ci swoje bryłki rudy.
Wróć do Cor Kaloma i zdaj relację.

Dostawa ziela dla Gomeza

Opis:
Jeśli przyłączysz się do Obozu Bractwa i porozmawiasz z Cor Kalomem, da ci pewną ilość skrętów z bagiennego ziela i każe dostarczyć ten towar Gomezowi.

Rozwiązanie :

Udaj się do Zamku w Starym Obozie. W siedzibie Gomeza [budynek na wprost wejścia do Zamku, stoją przed, nim dwaj Strażnicy] spotkasz Kruka, ten odeśle cię do Bartholo, człowieka od zaopatrzenia [znajdziesz go albo w sali na prawo od Kruka albo w kuchni - pomieszczenie pod Wieżą]. Daj mu ziele, następnie odnieś zarobioną rudę Cor Kalomowi.

Nowi wyznawcy dla Bractwa

Opis:
Zadanie zleci ci Baal Tondral [lokalizacja: od Bramy idź lewym pomostem, skręć w lewo, idź prosto, dotrzesz do skrzyżowania pomostów - w oddali zobaczysz drewnianą scenę, nad którą rozpięty jest dach]. Baal odezwie się do ciebie i poprosi o przyprowadzenie nowego wyznawcy.

Rozwiązanie :

Odszukaj w Obozie na bagnie Melvina następnie porozmawiaj z Melvinem. Wróć do Starego Obozu i poszukaj Dusty'ego. Porozmawiaj z Dustym, poinformuj go o rozmowie z Melvinem i o tym, że wybierasz się do Obozu Bractwa i możesz zaprowadzić tam Dusty'ego. Powie ci o konieczności przekupienia strażnika przy Południowej Bramie - zaoferuj, że opłacisz strażnika 100 bryłek rudy. Teraz idźcie do Południowej Bramy, daj strażnikowi bryłki i zaprowadź Dusty'ego do Obozu na Bagnie, prosto do Baala Tondrala.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

#2 2012-01-14 18:41:58

Sagitta

Gość

Re: Obóz na Bagnach

Almanach

Opis:
Po dostarczeniu jaj Pełzaczy spytaj Cor Kaloma o Przywołanie; dowiesz się o istnieniu pewnego Almanachu, który jest niezbędny do rytuału, a , który został zgubiony przez jednego z Nowicjuszy - Talasa. Prawdopodobnie napadła go banda Goblinów i siłą odebrała mu cenną księgę.

Rozwiązanie:
Idź na Plac Świątynny i porozmawiaj z Talasem. Zaprowadzi cię on do mostu, po jego drugiej stronie znajduje się wejście do jaskini Goblinów. Po wybiciu wszystkich Czarnych Goblinów przeszukaj jaskinię: znajdziesz kilka skrzyń. W jednej z nich będzie poszukiwana księga.


Kamień Ogniskujący dla Guru


Opis:
Po awansie na Cienia, Szkodnika lub Nowicjusza porozmawiaj z Lesterem z Obozu na Bagnie [Lester stoi niedaleko Głównej Bramy]. Dowiesz się, że Y`Berion chce z Tobą mówić. Y`Beriona znajdziesz w Świątyni, powiedz strażnikowi, że rozmawiałeś z Lesterem. Y`Berion zleci ci odnalezienie Kamienia Ogniskującego, który jest potrzebny do kontaktu ze Śniącym. Otrzymasz mapę z zaznaczoną lokalizacją kamienia.

Rozwiązanie:
Idź zgodnie ze wskazówkami mapy. Na prawo, na płaskiej przestrzeni znajduje się coś na kształt ołtarza. Znajdziesz tam nowicjusza Nyrasa. Porozmawiaj z nim, a gdy się rzuci na ciebie, pobij go i zabierz mu Kamień. Odnieś kamień Y`Berionowi i zażądaj nagrody. Udaj się następnie do Cor Kaloma, porozmawiaj z nim, po czym zażądaj nagrody również od niego.


Wydzielina Pełzaczy

Opis:
Zadanie zleca Cor Kalom z Obozu Sekty.

Rozwiązanie:
Udaj się do Starej Kopalni. Tam pogadaj z Lanem o gnieździe Pełzaczy. Podejmij się znaleźć dla niego koło zębate, potrzebne do uruchomienia uszkodzonego rozdrabniacza. W tym celu zejdź niżej, miń Strażników Świątynnych i dojdź do miejsca, gdzie wejścia do bocznego tunelu pilnuje samotny Strażnik Starego Obozu. Wejdź do tego tunelu, na końcu znajdziesz drabiny, którymi dostaniesz się do pomieszczenia ze starym rozdrabniaczem. Zabij kręcące się po dnie jaskini Pełzacze i zabierz stamtąd koło zębate. Zanieś je Ianowi, otrzymasz zgodę na otwarcie przejścia do nieużywanych szybów. Idź na sam dół kopalni i porozmawiaj z Ashghanem. Następnie poszukaj strażników Świątynnych i poproś ich o pomoc. Wróć do Ashghana, a gdy zbiorą się Strażnicy Świątynni, użyj kołowrotu. Przeszukaj nieużywane tunele, na końcu znajdziesz Królową Pełzaczy. Zabij ją, a następnie zabierz jaja Pełzaczy znajdujące się w pobliżu Królowej. Wracając z Kopalni zajrzyj do Lana i poinformuj go, że gniazdo Pełzaczy zostało zlikwidowane. Jaja pełzaczy odnieś do Cor Kaloma.

Cmentarzysko Orków

Opis:
Po rytuale Przywołana porozmawiaj z Cor Angarem. Wyśle cię do Cmentarzyska Orków.

Rozwiązanie:
Porozmawiaj z Nowicjuszem Talasem, który znajduje się przed Wielką Świątynią. On zaprowadzi cię w okolice Cmentarzyska [do mostu nad rzeką]. Idź przez most, potem skręć w prawo, drogi pilnuje kilku Orków, dalej dojdziesz do bramy w kształcie czaszki. Otwórz wejście przy pomocy kołowrotu i wejdź do środka - załaduje się Cmentarzysko Orków. Przez tunel w skale dojdziesz do sali, w której poza kilkoma Orkami znajdują się Orkowe Grobowce. Z sali tej będzie przejście do kolejnego pomieszczenia i jeszcze następnego, z którego dobiegać będą okrzyki bitwy - znajdziesz tam, oprócz ciał Strażników Świątynnych, Baala Lukora walczącego z Orkami. Pomóż mu, potem porozmawiaj z nim i zgódź się pomóc mu w poszukiwaniach. Idźcie do pomieszczenia obok, tego, z którego prowadzą trzy wejścia  - dwa w kształcie tuneli, jedno - w formie bramy ze schodkami. Zwiedźcie najpierw dwa tunele. W jednym z nich będą dwie cele, jedna zakratowana. Tutaj Baal zatrzyma się mówiąc, że coś musi być w tym miejscu. Przeszukaj otwartą celę, znajdź na ścianie przełącznik, który otworzy tę zakratowaną. Znajdziesz tam kawałek pergaminu. Daj go Baalowi Lukorowi. Idźcie teraz do drugiego tunelu - znajdziesz tam drugi kawałek pergaminu. Daj go Baalowi, wróć do poprzedniego pomieszczenia i idź w stronę kamiennej bramy. Baal zacznie mówić o Orkowych napisach i pergaminie. Wejdźcie przez bramę, idźcie tunelem do Wielkiej Sali z filarami. Na środku Sali jest miejsce między filarami  - stań w tym miejscu - Baal zacznie mówić, po czym uda się w kierunku ściany. Teraz podejdź do  tego miejsca i użyj Orkowego Zaklęcia Teleportacji, które powstało z dwóch połówek tajemniczego pergaminu. Znajdziesz się po drugiej stronie. Użyj kołowrotu - otworzy się ściana. Porozmawiaj z Baalem i razem przeszukajcie nowe pomieszczenia. Na końcu korytarza jest pomieszczenie z kamiennym ołtarzem. Tu zawiedziony poszukiwaniami Baal Lukor wpadnie w szał i rzuci się na ciebie. Zabij go. Wróć do Obozu Sekty i pomów z Cor Angarem.


Lecznicze zioła dla Y`Beriona

Opis:
Po powrocie z Cmentarzyska Orków porozmawiaj z Cor Angarem. Zleci ci przyniesienie 5 roślin leczniczego ziela dla Y`Beriona [tych najmocniejszych, dziewięciolistnych, wygląd: liście naprzemian pomarańczowe i zielone].

Rozwiązanie:
Idź prosto na bagna, tam, gdzie pracują zbieracze [okolica, gdzie kręcą się Węże Błotne] - podążaj lądem wzdłuż bagna, potem skręć w prawo i idź prosto - po prawej stronie zobaczysz kilka wysepek, nad, którymi latają Krwiopijcy, a kawałek dalej jest kilka Węży Błotnych. Na wysepkach rośnie to konkretne ziele i uzbiera się go tyle, ile potrzebuje Cor Angar.
Możesz także porozmawiać z Cor Agnarem dłużej i powiedzieć mu, że nie udało się znaleźć ziela - Angar odeśle cię do Fortuno, u, którego szukane rośliny będą do kupienia.


Plan ucieczki Magów Wody


Opis:
Po śmierci Y`Beriona porozmawiaj z Cor Angarem.

Rozwiązanie:
Idź do laboratorium Cor Kaloma, otwórz skrzynię stojącą po prawej. Zabierz Almanach i Kamień Ogniskujący i wróć do Nowego Obozu. W okolicach bramy spotkasz Gorna, dowiesz się kilku przydatnych informacji. Teraz idź do Cronosa i przekonaj go, że przynosisz wieści, które powinien usłyszeć Saturas, mistrz Magów Wody. Uzyskasz od Cronosa hasło, które podasz Najemnikom stojącym na straży przy wejściu do siedziby Magów Wody. Pomów z Saturasem i daj mu Kamień Ogniskujący oraz Almanach.

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.big-b.pun.pl www.najlepsze-pokemony.pun.pl www.tapetynafona.pun.pl www.lista-ots.pun.pl www.visgun.pun.pl